loading...
سیواسکین|مرجع قالب و ابزار وبلاگ
بنردونی
دلبده
Admin بازدید : 338 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

اگر متوجه شده اید که هرکاری میکنید نمی توانید سایت خودتان را در موتورهای جستحو ثبت کنید، این مطلب را حتما بخوانید. بهترین روش برای برای جلوگیری از بروز این مشکل، عدم استفاده از روشهای سوال برانگیز برای موتورهای جستجو است. البته اگر با استفاده از روشهائی که در ادامه این مبحث ارائه شده ، بازهم سایت شما در لیست سیاه نیست، بدانید که در حال حاضر بدلیل استفاده از این روشها رتبه سایت شما پائین آمده و در آینده نه چندان دور سایت شما در این لیست قرار خواهد گرفت


مراقب لیست سیاه موتورهای جستجوگر باشید

به ادامه مطلب بروید!!
Admin بازدید : 311 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)
سبزه عید 


 

با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و شروع سال جدید بسیاری از خانواده ها خود به سبز کردن سبزه برای سفره هفت سین خود اقدام می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با راه هایی برای سبز کردن عنوان سبزه آشنا کنیم.
برای تهیه سبزه عید، به خاطر داشته باشید که از بذر انواع سبزیجات می‏ توانید استفاده کنید، هر کدام که در اختیار باشند. مقداری گندم، عدس، ماش در تمامی خانه ها یافت می شود.
در مورد سبز کردن این دانه ها، ارزان بودن بذرهای تهیه شده دست شما را برای تهیه انواع سبزه ها باز می گذارد بخصوص موقعی که بخواهیم در چند بشقاب یا در چند سینی سبزه ها را سبز کنیم. معمولا بذر گندم و جو ارزانتر از سایر بذرها هستند.

به خاطر داشته باشید که این گونه بذرها باید سالم و تازه باشند. اگر آنها را چند سال در خانه نگهداری کرده ‏اید دیگر قوه رشد خود را از دست داده و سبز نمی‏ شوند.

درست

Admin بازدید : 299 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)
وبلاگ چیست
اینترنت امکانات و ابزارهای متعددی را به منظور ارائه خدمات وسرویس ها در اختیار علاقه مندان قرار می دهد . یکی از ویژگی های بسیار جذاب اینترنت ارائه سرویس ها و خدماتی است که شما را قادر می سازد با مخاطبان خود ارتباطی پویا و متقابل برقرار نموده و از نقطه نظرات آنان در رابطه با یک مطلب ، آگاه شوید .

نظرات


برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید.....


Admin بازدید : 327 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

دارای 18 استایل در رنگ و طرح های مختلف

ا نزدیک شدن به ایام نوروز 1391 بر این فکر افتادیم تا جهت زیباتر شدن وب شما عزیزان ابزار جدید و البته متفاوت دیگری را طراحی و در اختیار شما قرار دهیم که امید است بار دیگر وبلاگ نویسان و وب مستران عزیز این هدیه ( عیدی ) ناقابل را از تیم سیواسکین بپذیرند. این ابزار با شمارش معکوس تعداد روزها، ساعت ها، دقیقه ها و ثانیه های باقیمانده تا تحویل سال 1391 را نمایش میدهد.یکی از ویژگی های این روز شمار این است که پس از رسیدن به لحظه تحویل سال ، فرا رسیدن نوروز را به بازدید کنندگان تبریک می گوید.


ابزار شمارش معکوس نوروز 1391ابزار شمارش معکوس نوروز 1391

ابزار شمارش معکوس نوروز 1391ابزار شمارش معکوس نوروز 1391

برای دریافت کد به ادامه مطلب مراجعه کنید!!

نظرات


Admin بازدید : 328 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)
این ابزار به مناسبت فرار رسیدن نوروز و به درخواست مکرر همراهان سیو اسکین طراحی شده و با افتخار و عشق، به ایشان تقدیم می شود. لازم به ذکر است که بیش از نصف استایل های این ابزار از سایت های موجود در اینترنت جمع آوری گردیده ( همین جا از ایشان تشکر می کنیم ) و ما بقی آنها توسط تیم سوسا طراحی شده است.



برای دریافت کد به ادامه مطلب مراجعه کنید!!

Admin بازدید : 598 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (1)

سلام دوستان عزیز این بار نظر به سعی و کوشش تمام کاربران سایت ما توانستیم که کد های

جدید HTML را از سایت های مختلف و مشهور جهان گرد آوری نموده و آن ها را به زبان شیرین

ترجمه نماییم و این کد ها تازه ساخته شده اند و کد هایی بسیار مفید می باشند 





تعداد صفحات : 11

درباره ما
سیو اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های سیو اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده کنید و جواب مسائل و مشکلات خود را در زمینه ی وبلاگ نویسی بیابید امید وارم از قالب های که در این وبلاگ قرار میدهیم خوشتون بیاد موفق باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

    بخش های سایت
    Select your language
    English  پارسی
    به سیو اسکین بپیوندید

    آیکون خبرنامهtwitterآیکون فیس بوک
    دانلود تولبار سایت سیواسکین
    Get our toolbar!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 920
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 317
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 17,894
  • بازدید کلی : 454,489
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما
    چت
    گوگل پلاس
    آمار
    عضویت در خبرنامه

    http://www.veryicon.com/icon/png/Internet%20%26%20Web/Smashing%20RSS%20Feeds/Newspaper%20RSS%20Feed%20Add.png


    شما ميتوانيد با وارد كردن ايميل (نشانه اينترنتي) خود در كادر پايين و تاييد آن و ثبت نام خود در گروه بزرگ سیو اسکین (فیدبرنر) مطالب سايت را به صورت رايگان در ايميل خود دريافت كنيد و از امكاناتي كه سايت مخصوص كاربران عضو شده قرار داده است استفاده كنيد .
    مطالب سایت شامل قالب سایت،‌قالب وبلاگها، کد های کاربردی, مطالب آموزشی کد های جی کوئری و آجاکس و دیگر مطالب به ايميل شما بدون نياز به كمترين دردسر ارسال خواهد شد .

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    سیو اسکین